Je neemt voor een hypotheek adviesgesprek contact op met ons door het contactformulier in te vullen op onze website of door te bellen naar 0318 555 484. Wij behandelen uw persoonsgegevens discreet volgens de privacywet. Lees hier alles over ons privacybeleid.
Tijdens het contact met jou vragen we om aanvullende persoonsgegevens. Deze extra gegevens hebben wij nodig om een persoonlijk digitaal dossier op te maken. Bij een online-hypotheekadvies- en bemiddelingstraject is dit dossier erg belangrijk. We checken de gegevens regelmatig, vullen aan- of schrappen waar nodig.
We plannen een afspraak in voor een hypotheek adviesgesprek. Tijdens dit gesprek geven we altijd een advies op maat, op kantoor, via Microsoft Teams of per telefoon. Wat jij prettig vindt.
Tijdens het contact met jou vragen we om aanvullende persoonsgegevens. Deze extra gegevens hebben wij nodig om een persoonlijk digitaal dossier op te maken. Bij een online-hypotheekadvies- en bemiddelingstraject is dit dossier erg belangrijk. We checken de gegevens regelmatig, vullen aan- of schrappen waar nodig.
Na het hypotheek adviesgesprek werken we een passend advies uit. Heb jij bijvoorbeeld een dure hobby of wil je zeker zijn van vaste maandlasten? Vertel het ons allemaal. Dan houden wij hier vanzelfsprekend rekening mee.
Op basis van ons advies kies je een hypotheek die bij jou past. Vervolgens zorgen wij ervoor dat we deze mogelijkheid benaderen. Hiervoor ontvang je van ons een opdrachtbevestiging waarin alle kosten en afspraken vermeld staan.
Wij starten de hypotheekaanvraag bij de geldverstrekker die jij gekozen hebt.
Onze hypotheek advieskosten zijn € 390, hiervan ontvang jij van ons een factuur, nadat we de adviesfase hebben afgerond en hypotheekaanvraag voor jou hebben gedaan.
Hebben wij het renteaanbod ontvangen van de geldverstrekker? Dan sturen wij deze zo snel mogelijk aan je door voor ondertekening.
Je ondertekent het renteaanbod en levert dit in via het persoonlijke digitale dossier.
Heb jij de factuur betaald en het ondertekende renteaanbod geüpload? Dan versturen wij dit naar de geldverstrekker.
Geldverstrekkers zijn wat betreft een hypotheek afsluiten vrij streng. De geldverstrekker zal alle aangeleverde documenten goed controleren en hier kan enige tijd overheen gaan. Iedere geldverstrekker heeft zijn eigen doorlooptijd. In onze correspondentie proberen wij je zoveel mogelijk op de hoogte te houden, maar soms wijzigen doorlooptijden in korte tijd door plotselinge drukte. Wil jij vooraf weten hoelang het per geldverstrekker duurt? Stuur dan een mail naar welkom@mevrouwdehypotheekadviseur.nl. Of bel naar 0318 555 484.
Heeft de geldverstrekker al jouw documenten positief beoordeeld? Dan ontvangen we een bindend aanbod welke wij zo snel mogelijk aan je doorsturen ter ondertekening.
Jij ondertekent het bindende aanbod en levert deze aan via jouw persoonlijke digitale dossier.
Wij sturen het ondertekende aanbod door naar de geldverstrekker.
Jouw hypotheek afsluiten is bijna gelukt, wanneer deze definitief akkoord bevonden is, kan deze gepasseerd worden bij de notaris.
Wij sturen alle betrokkenen een bericht dat jouw hypotheek finaal akkoord is. Denk aan de makelaar (indien er sprake is van aankoop) en de notaris. Onze administratie maakt een factuur van € 600 die naar de notaris gestuurd wordt. Dit bedrag wordt verrekend zodra de factuur passeert bij de notaris. Heb jij nog andere producten via ons afgesloten, zoals een verzekering, bankgarantie of overbruggingskrediet? Of loopt de hypotheekaanvraag via een serviceprovider? Dan worden de kosten daarvoor nu in rekening gebracht.
Nadat de hypotheek is ingegaan kun je gebruik maken van ons nazorgaanbod, waarover jij wordt ingelicht zodra de hypotheek is aangegaan.
Daags voordat je naar de notaris gaat ontvang je de nota van afrekening en de hypotheekakte van de notaris. Wij controleren voor je of deze conform de gemaakte afspraken is.